Σάββατο 7 Μαρτίου 2020

Η ομορφιά του απαιτητικού της γυναικείας φύσης!


Ποια στοιχεία προσδιορίζουν την ομορφιά τoυ απαιτητικού της γυναικείας φύσης;


Πώς ως γυναίκες τις ευλογίες που μας χαρίστηκαν θα τις αξιοποιήσουμε ευχαριστιακά στο θαυμαστό ταξίδι της ύπαρξης που ενέχει και δυσκολίες;
Θα τολμούμε να ονοματίζουμε με σθένος και τις αδυναμίες και αστοχίες μας;
Και θα αξιοποιούμε με σοφία το καλό που μας δόθηκε μέσα από αυτές για την περαιτέρω ανάπτυξη και εξέλιξή μας;
Θα δείχνουμε αυθεντικά το δάκρυ, το θυμό ή το αυθόρμητο γέλιο μας;
Ή θα μας φοβίζει και θα μας καθορίζει ο τρόμος της έκθεσης;
Θα επιθυμούμε ως γυναίκες το μοίρασμα και την επικοινωνία ως διασφάλιση ουσιαστικών σχέσεων και όχι την εξασφάλιση της επιφανειακής σιγουριάς που η τυπικότητα επιφέρει;
Θα επιδιώκουμε την κάθαρση και ανακαίνιση της ψυχής μας και όχι την καταναγκαστική τακτοποίηση των χώρων και των άψυχων αντικειμένων;
Η γυναίκα βιώνει την υπόστασή σας ευχαριστιακά όταν φροντίζει η ζήση της να τρέφεται από διορθωτικές κινήσεις, άρα σοφία, αναζωογόνηση, άρα δύναμη, φροντίδα
   και τρυφερότητα άρα ευαισθησία», απόσπασμα από την ομιλία.




"Γονείς,Σχολείο και παιδί: σε συνεργασία για την ασφαλή πλοήγηση στο διαδίκτυο"


Είναι θεραπευτικό το εικονικό του υπολογιστή ως σημείο συνάντησης με το σύμπαν του καινούργιου του εφήβου και όχι ως παρκάρισμα των εφηβικών ερωτημάτων που το ίδιο το συντροφικό και οικογενειακό γίγνεσθαι γεννά;
Μία ατέλειωτη ανεξάντλητη σχέση αλληλοτροφοδοτούμενης, αμοιβαίας, ισότιμης, συμβολικής μάθησης της τέχνης του περάσματος από την εφηβεία στην ενηλικίωση που ενέχει η επικοινωνία είναι η οικογένεια. Όλοι αναζητούν ένα τόπο συνάντησης με την ενηλικίωση, ποιος άλλος τόπος αρμόζει καλύτερα, εξόν από τούτο το Ταξίδι στην αναζήτηση νοήματος στην  βιώση μας, που σήμερα, στην μεταμοντέρνα εποχή, της εποχή της απόλαυσης, η εικονική πραγματικότητα μας δωρίζει προς επεξεργασία;
Στόχος όλων μας, ειδικών, γονέων, σχολικού πλαισίου, πολιτείας, εκκλησίας, να φωτιστούν όλα τα δομικά στοιχεία της προσωπικότητας του κάθε εφήβου που θα οδηγήσουν στην αυτοπραγμάτωσή του, και ως ενήλικας θα διακρίνεται από υπεύθυνες επιθυμίες, υπερβατικές στάσεις και ζωοφόρες επιλογές (απόσπασμα από την ομιλία).